Pozitia de Business Partener si cea de Service Partener in relatia cu APC by Schneider Electric a UPS Distribution, cat si experienta acumulata din 2001, se regaseste in serviciile pe care le punem la dispozitia partenerilor nostri.

CONSULTANTA PRE-ACHIZITIE

Constrangerile bugetare fac decizia de achizitie sa aiba in vedere mult mai multe aspecte decat pretul de achizitie efectiv. Costul total de exploatare (TCO), pe o perioada de 10 ani, care este de regula durata medie de amortizare, include costurile cu inlocuirea consumabilelor (acumulatoare, ventilatoare, condensatoare etc), costurile de reparatie, costurile de mentenanta si costurile ce apar ca urmare a eficientei energetice. Supradimensionarea poate aduce costuri mult marite de exploatare, iar subdimensionarea probleme de disponibilitate a sistemului.

CONSULTANTA IN ACHIZITIA PROPRIU-ZISA

Dupa stabilirea solutiei, urmatorul mare pas este identificarea furnizorului. Seriozitatea furnizorului tradusa in respectarea specificatiilor produselor, cat si a termenilor comerciali, devine un factor important in conditiile existentei pe piata a produselor contrafacute si a canalelor neoficiale, care pot aduce probleme pe perioada garantiei si post garantiei.

INSTALARI SI PUNERI IN FUNCTIUNIE

Instalarea si punerea in functiune este cel putin la fel de importanta ca pasii precedent, deoarece intregul sistem UPS are ca scop siguranta si stabilitatea afacerii, iar instalarea reprezinta predarea produsul finit catre utilizator. Deoarece scopul final este continuitatea afacerii dvs., garantia instalarii corespunzatoare si la timp este asigurata si de parteneriatul dintre UPS Distribution si APC by Schneider Electric pe linie de service.

CONSULTANTA SI SERVICE DUPA ACHIZITIE, IN PERIOADA DE GARANTIE

De regula valoarea unui sistem UPS nu reprezinta nici 10% din valoarea echipamentelor protejate, iar valoarea afacerilor pierdute ca urmare a problemelor cauzate de tensiunea electrica de multe ori nici nu poate fi cuatinficata. Serviciile de extindere de garantie, ce acopera electronica si chiar si acumulatoarele, sunt un instrument pus la dispozitia clientilor pe toata durata de viata proiectata a echipamentelor.

SERVICE SI INTRETINERE POST GARANTIE

Ca orice echipament, si UPS-ul are nevoie de intretinere periodica, parametrizare, inspectia mediului de operare, monitorizare etc., pentru obtinerea performatelor maxime dorite si avute in vedere la achizitie.

SERVICII DE INCHIRIERE

Situatiile in care achizitia unui UPS reprezinta o investitie care nu poate fi justificata, dar este necesara pe termen scurt, este acoperita de serviciile de inchiriere oferite. Inchirierile sunt o solutie si pentru situatiile in care se doreste un control strict al costurilor pe temen lung, in acest fel nu exista varfuri de cheltuieli ce pot aparea ca urmare a defectarilor post garantie.

BUY BACK

Cresterea afacerii respectiv cresterea nevoilor de putere presupune de cele mai multe ori inlocuirea echipamentelor. Serviciile de buy back asigurate de UPS Distribution vin in intampinarea nevoilor de crestere si inlocuire a echipamentelor UPS aflate in exploatarea dvs.

Detinand o vasta experienta si numeroase certificari in domeniul surselor neintreruptibile de tensiune , avand sub contract echipamente cu putere insumata de peste 5,5 MW si asigurand timpi de raspuns de pana la 6 ore, UPS Distribution poate sa devina partenerul Dvs. de incredere oricand.

EVENIMENTE ORGANIZATE CU SUPORTUL TEHNIC OFERIT DE UPS DISTRIBUTION: